Professzionális konfliktuskezelés képzés

Szakmai információk
Képzés formája Csoportos csoportos
Képesítés típusa / végzettség tanúsítvány
Képzést biztosító intézmény Wekerle Sándor Üzleti Főiskola
Képzés bemutatása

A képzés ONLINE formában indul!

A workshop célja, hogy a résztvevők megismerjék és alkalmazzák a humanisztikus pszichológia elméletére épülő személyközpontú kommunikációt a mindennapokban a problémás, konfliktusos helyzetek kezelésére. Ismerjék fel és tudatosítsák a konfliktusok keletkezésének, létrejöttének mechanizmusait. Tudják uralni a helyzetet és saját viselkedésüket. Találják meg az optimális megoldást a konfliktus levezetésére, építő módon használják fel a konfliktusban rejlő energiákat. Eredményesen használják ki az interakciókban keletkező stresszt kapcsolataik során.

Tematika:

  • Konfliktus értelmezése, fogalma, befolyásoló tényezői
  • Elkerülhető és elkerülhetetlen összecsapások
  • A konfliktusmentesség
  • A konfliktus vállalása, kontrollált kezelése és megoldása
  • 5 konfliktuskezelő stratégia:
  • Az önérvényesítő (győztes-vesztes vagy versengő) stratégia
  • Az önalávető (alkalmazkodó vagy engedékeny) stratégia
  • Az elkerülő stratégia
  • A kompromisszumkeresési stratégia - ez feltételezi az együttműködést, a kölcsönös bizalmat, az igazságosságot
  • A problémamegoldó stratégia - „konfliktuspartnerek”, közös megegyezés
 

A workshop célcsoportja:

A program célcsoportjába bárki tartozhat, aki mindennapi élete, munkája során konfliktushelyzetekbe kerül, valamint azok megoldására kényszerül.
 
Helyszín és időzítés
Képzési napok és időpontok péntek
Képzés időtartama 4-6 óra
Árral és fizetéssel kapcsolatos infók
Képzési díj 15 000 Ft
Díj tartalma A részvételi díjat tartalmazza (nettó 15.000 Ft).
Kedvezmények
  • 2 fő együttes jelentkezése esetén ( 5% )
  • Wekerle Sándor Üzleti Főiskolán végzett hallgatók részére ( 5% )
  • Atalanta nyelviskolában végzett hallgatók részére ( 5% )
A kedvezmények nem összevonhatóak!
Fizetési mód banki átutalás
Egyéb információk
Címkék Professzionális, konfliktuskezelés

separator